POMOĆ
NAČINI UPLATE DEPOZITA:
- Na obeleženim objektima
- Platnim karticama (VISA, MasterCard i Maestro);
- Putem E-banking-a i M-banking-a;
- Opštom uplatnicom
- Na svim uplatnim objektima ALTAPAY
NAČINI ISPLATE DEPOZITA:
- Isplatom na tekući račun igrača koji se vodi u nekoj od banaka na području Republike Srbije;
- Isplatom putem javnog preduzeća "Pošta Srbije"
- Isplata putem PAYSPOT-a
NAJČEŠĆA PITANJA:
- Kako da se registrujem?
Top Bet Korisnički nalog za klađenje možete kreirati kroz opciju Registracija na sajtu Top Bet. Potrebno je da popunite formular unošenjem ličnih podataka, odnosno podataka o Korisničkom nalogu. Unesite ispravne podatke koji se nalaze u Vašim identifikacionim dokumentima, a zatim pređite na Sledeći korak. Kada popunite formular, potvrdite registraciju na dugme Potvrdi. E-mail adresa mora biti validna i aktivna. Kako bi aktivirali Vaš nalog neophodno je da prvo izvršite verifikaciju koja Vam je stigla putem e-mail-a. Za sva dodatna pitanja ili bilo koju vrstu pomoći kontaktirajte našu Korisničku podršku.
- Kako da uplatim sredstva na nalog?
Depozit možete uplatiti na nekoliko načina:
- U nekom od preko 1250 objekata "Moj kiosk" širom Srbije;
- Putem platnih kartica;
- Putem E-banking-a i M-banking-a;
- Opštom uplatnicom u bilo kojoj banci, ekspozituri Pošte Srbije ili na nekom drugom uplatnom mestu (menjačnice koje nude ovu vrstu usluge).
Za sve ostale informacije oko uplata na korisnički nalog imate na našem sajtu, klikom na rubriku Pomoć u delu Načini uplate depozita.
- Kako da potvrdim identitet na svom nalogu?
Potvrda identiteta se vrši klikom na polje "Potvrda identiteta" tako što na svom korisničkom profilu dodate fajl (slika lične karte ili pasoša), kao što je prikazano na slici ispod.
Ovo je neophodno uraditi ukoliko želite da budete regularno verifikovani na našem sajtu i tako bez ikakvih smetnji zakazujete isplate i učestvujete u akcijama i turnirima koje Top Bet organizuje.
- Kako da verifikujem tekući račun?
Na sličan način kao i što ste Potvrdili identitet, možete verifikovati Vaš tekući račun, dodavanjem slike prednje strane kartice i Vaš tekući račun će biti verifikovan i sačuvan u slučaju budućih isplata.
Potrebno je otići na Vaš profil, zatim na sekciju "Banka", zatim "Tekući računi" i tu dodati novi račun. Pogledajte na slici ispod.
- Kako da isplatim sredstva sa svog naloga?
Isplatu dobitaka igrača moguće je izvršiti na sledeći način:
- Isplatom na tekući račun igrača koji se vodi u nekoj od banaka na području Republike Srbije;
- Isplatom na šalteru JP "Pošta Srbije".
Za sve ostale informacije oko isplata sa korisničkog naloga imate na našem sajtu, klikom na rubriku Pomoć u delu Načini isplate depozita.
- Kako mogu da kontaktiram Korisnički servis?
Top Bet Korisnički servis možete kontaktirati na neki od sledećih načina:
- E-mail-om na support@topbet.rs
- Putem aplikacija Viber i WhatsApp.
Takođe, možete da nas zapratite na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube), a naši moderatori će odgovoriti u najkraćem mogućem roku na svako Vaše pitanje.
- Nije Vam stigao verifikacioni e-mail?
U slučaju da niste dobili verifikacioni e-mail, proverite Vaš Spam / Junk folder. Ukoliko se ni tu ne nalazi verifikacioni e-mail, molimo Vas da kontaktirate Korisničku podršku, koja će Vam pomoći oko rešavanja ovog problema.
- Šta radim u slučaju ako zaboravim svoju lozinku?
U gornjem desnom uglu Top Bet sajta, kliknite na "Zaboravili ste lozinku" dugme, otvoriće Vam se stranica gde je potrebno uneti Vašu registrovanu e-mail adresu. Dobićete povratni e-mail sa linkom putem kojeg ćete kreirati novu lozinku. Ako i dalje imate problem sa promenom lozinke, molimo Vas da kontaktirate Korisničku podršku, koja će Vam pomoći oko rešavanja ovog problema.
- Da li lozinka mora da sadrži velika i mala slova?
Prilikom kreiranja naloga za klađenje na Top Bet sajtu, neophodno je da lozinka sadrži karakter barem jednog velikog slova, kao i karaktere malih slova.
- Da li mogu da se kladim na Vašem sajtu ako imam manje od 18 godina?
Da biste se registrovali na našem sajtu, potrebno je da Korisnik bude stariji od 18 godina, odnosno da je zakonski punoletno lice. Pravo klađenja imaju sva punoletna lica koja su na našem sajtu prihvatila Odredbe korišćenja.
- Da li mogu da imam više otvorenih nalogu na sajtu Top Bet?
Nije moguće imati više od jednog naloga. Posedovanje više otvorenih naloga ili zloupotreba, primorava nas da ukinemo sve otovrene naloge. Sa jednim matičnim brojem je moguće imati samo jedan nalog i svi podaci na nalogu moraju odgovarati podacima iz dokumenata. Posedovanje računa sa lažnim podacima je strogo kažnjivo.
- Gde mogu da pogledam odigrane tikete?
U gornjem desnom uglu Top Bet sajta, nakon što ste se ulogovali sa svojim podacima, kliknite na svoje Korisničko ime, zatim na Istorija tiketa i otvoriće Vam se stranica gde možete videti sve svoje tikete za različite vrste igara, Sportsko klađenje, Virtuelne igre, Klađenje uživo...
- Gde mogu da vidim koje vrste Bonusa imate u ponudi?
Na stranici Promo na našem sajtu, možete videti koje aktuelne promocije imamo u ponudi i koji su uslovi koje treba da ispunite za ostvarivanje Bonusa.
KORISNIČKI NALOG
REGISTRACIJA UČESNIKA
Član 5.
Za igranje putem sredstava elektronske komunikacije, učesnik se mora registrovati, a to je moguće samo punoletnim licima koja poseduju JMBG i važeću e-mail adresu.
PROCES REGISTRACIJE
Član 6.
Registracija učesnika je proces preuzimanja i čuvanja podataka o učesniku u informacionom sistemu priređivača. Tokom postupka registracije učesnik je dužan tačno popuniti sledeće podatke:
Ime, prezime, e-mail adresu, JMBG, adresu, datum rođenja, lozinku, potvrdu lozinke, da prihvati ova Pravila i važeće propise o privatnosti tako što će obeležiti polje pored “Pročitao/la sam i prihvatam Pravila o priređivanju igara na sreću preko sredstava elektronske komunikacije i važeće propise o privatnosti”.
Po potvrđivanju popune ovih podataka, učesniku se šalje verifikacioni e-mail sa aktivacionim linkom, te klikom na isti učesnik uspešno verifikuje svoju e-mail adresu i dovršava proces registracije.
Član 7.
Najstrože je zabranjeno otvaranje višestrukih naloga od strane jednog učesnika. Priređivač zadržava pravo da u slučaju identifikovanja takvih naloga ugasi sporne naloge i poništi sve igre i transakcije sa tih naloga.
Član 8.
Registracijom korisničkog naloga, smatraće se da je korisnik prihatio ova Pravila, te da je u celosti i bezuslovno prihvatio: sve uslove za učestvovanje u igri na sreću preko sredstava elektronske komunikacije, mere zaštite privatnosti učesnika koje primenjuje priređivač, pravo priređivača da poništi pojedine transakcije ili obustavi korisnički nalog u slučaju da utvrdi da učesnik krši ova Pravila, pravo priređivača da u cilju sprečavanja svake prevare, pranja novca ili drugog sličnog nedopuštenog ponašanja skuplja, obrađuje i registruje u svojim bazama podataka sve informacije u vezi sa načinom igre, ličnim podacima i sredstvima na korisničkom računu učesnika.
UPRAVLJANJE KORISNIČKIM NALOGOM
PRISTUP I KORIŠĆENJE KORISNIČKOG NALOGA
Član 9.
Korisnik pristupa svom nalogu, unosom ispravne e-mail adrese i lozinke koja je poznata samo njemu. Učesnik je dužan čuvati svoje korisničko ime i lozinku i sam snosi odgovornost za materijalne i nematerijalne posledice raspolaganja korisničkim nalogom kao i za njegovu zloupotrebu od strane neovlašćenih osoba. Učesnik prihvata i garantuje da će koristiti igrački sistem priređivača u skladu sa pozitivnim Zakonodavstvom Republike Srbije, kao i da neće uplaćivati sredstva stečena nelegalnim aktivnostima, odnosno vršiti transakcije za koje nije ovlašćen.
STANJE RAČUNA KORISNIČKOG NALOGA
Član 10.
Učesniku je dostupan pregled svih transakcija na računu korisničkog naloga: uplata / isplata, obeleženih vremenom, načinima transakcija i iznosima. Učesnik putem svog korisničkog naloga obavlja aktivnosti vezane za zahteve uplate, isplate novčanih sredstava na račun korisničkog naloga.
Učesnik je dužan da proverava stanje korisničkog računa prilikom svakog pristupanja aplikaciji priređivača. U slučaju bilo kakve neusaglašenosti stanja korisničkog računa sa evidencijom učesnika o transakcijama, učesnik je dužan da urgentno, odnosno bez odlaganja o tome obavesti priređivača radi usaglašavanja stanja i preduzimanja eventualno potrebnih zaštitnih mera.
U skladu sa datim ovlašćenjem iz Odluke o osnivanju društva sa ograničenom odgovornošću od 15.04.2020. godine a u skladu sa Pravilnikom o načinu priređivanja igara na sreću putem sredstava elektronske komunikacije broj 06/20 od 23.03.2020. godine, direktor privrednog društva «TOP BET» d.o.o. Beograd - Zvezdara, ul. Živojina Žujovića 14, dana 15.05.2020. godine donosi:
UPUTSTVO O NAČINU POLAGANJA DEPOZITA IGRAČA NA RAČUN PRIREĐIVAČA IGARA NA SREĆU PUTEM SREDSTAVA ELEKTRONSKE KOMUNIKACIJE I ISPLATE DOBITAKA IGRAČIMA
Član 1.
Ovim uputstvom uređuje se način vršenja polaganja depozita igrača na korisnički račun igrača i isplate dobitaka igračima ostvarenih prilikom učestvovanja u igrama na sreću koje se priređuju putem sredstava elektronske komunikacije od strane privrednog društva.
DEFINICIJA POJMOVA
Član 2.
Priređivač: organizator igara na sreću putem sredstava elektronske komunikacije.
Internet sajt priređivača: odnosi se na sve programe, fajlove, podatke ili na druge sadržaje na www.topbet.rs (“Sajt”), koji su dizajnirani za pomoć Igračima pri izvršavanju nekog zadatka odnosno omogućavaju Igraču da učestvuje u igrama na sreću preko sredstava elektronske komunikacije.
Korisnik/Učesnik: fizičko lice koje, nakon procedurom propisane prijave, učestvuje u igrama na sreću preko sredstava elektronske komunikacije.
Korisnički nalog: korisnički nalog je lični elektronski nalog otvoren od strane fizičkog lica (“Korisnik”) na aplikaciji priređivača koji korisniku omogućava učešće u igrama na sreću preko sredstava elektronske komunikacije i kome je pristup zaštićen korisničkim imenom i lozinkom korisnika.
Sredstvo elektronske komunikacije: personalni računar (fiksni ili prenosivi), mobilni uređaj (telefon, tablet, računar i sl.) i drugi uređaji koji omogućavaju elektronsku komunikaciju igrača sa ponuđenim igrama na sreću priređivača.
Sesija: skup aktivnosti i komunikacija koje se izvršavaju između autorizovanog igrača i sistema za igru u vremenskom intervalu između prijavljivanja igrača sistemu i njegovog odjavljivanja.
Softver: skup instrukcija, programa i procedura koje se upućuju procesoru računara, na osnovu kojih on izvršava specifične operacije.
Korisničko ime: ime korisnika koje predstavlja jedinstvenu kombinaciju znakova pod kojim se korisnik evidentira u sistemu i zajedno sa lozinkom koristi se za pristup sistemu za igru.
Referentni broj: jedinstveni ID broj korisnika koji se dobija nakon registracije korisnika i ne može se menjati ni u jednom slučaju.
Lozinka: kombinacija brojeva i slova poznata samo korisniku i predstavlja potvrdu identiteta korisnika prilikom pristupa i korišćenja sistema priređivanja, koje je korisnik izabrao prilikom registrovanja na Sajt.
Korisnički račun: jedinstveni virtuelni račun korisnika dodeljen od strane priređivača u centralnom sistemu priređivanja. Unutar virtuelnog računa evidentiraju se sve finansijske transakcije i transakcije igara.
Bonusi: predstavljaju sredstva za promociju igara koje dodeljuje priređivač na bonus račun korisnika.
Bonus račun: račun koji ima svaki igrač na sajtu i na koji mu se akumulira bonus novac učešćem u raznim marketinškim ili bonus aktivnostima priređivača. Bonus novac se može koristiti jedino u skladu sa uslovima korišćenja određenih od strane priređivača.
Bonus kod: kod (šifra) koji igrač može da iskoristi kako bi ostvario pogodnosti tokom trajanja bonus kampanje priređivača. Korišćenje bonus koda, na za to predviđenom mestu, obavezuje igrača da prihvata uslove korišćenja određene od strane priređivača.
UPLATA NA KORISNIČKI RAČUN
Član 11.
Novčana sredstva u dinarskoj vrednosti u svrhu igre učesnik može uplatiti na korisnički račun: gotovinski, podržanim platnim karticama i putem standardne ili internet bankovne uplate kao i na drugi način o čemu će igrači biti obavešteni putem internet sajta. Uplaćenim sredstvima učesnik raspolaže nakon sto se zabeleže na korisničkom računu učesnika. Prilikom uplate sredstava na korisnički račun priređivač ne naplaćuje naknade. Pri uplati podržanim bankovnim karticama priređivač ne prikuplja podatke o karticama već samo evidentira izvršene i neizvršene transakcije tipom kartice i iznosom uplate.
Uplata depozita na korisnički račun igrača moguće je izvršiti na načine koji su navedeni GORE u tekstu ranije.
UPLATA DEPOZITA NA OBJEKTIMA
Prvi put u Srbiji svoj depozit za klađenje na sajtu Top Bet možete uplatiti na objektima “Moj Kiosk” širom Srbije.
* Napomena: Depozit nije moguće uplatiti na objektima ”Moj Kiosk” koji se nalaze u blizini osnovnih i srednjih škola.
Postupak uplate depozita:
Pre nego što pristupi uplatnom mestu korisnik je dužan da zna svoj Referentni broj za uplatu. Sve podatke korisnik je dobio prilikom otvaranja korisničkog naloga, a detaljnije uputstvo možete pogledati OVDE.
Korisnik dolazi do prodajnog objekta „Moj Kiosk".
Korisnik informiše prodavca u kiosku o nameri da želi da dopuni kredit za Top Bet klađenje i kada prodavac kaže da je spreman, korisnik je dužan da saopšti svoj Referentni broj koji je dobio kada mu je nalog otvoren, kao i iznos koji želi da uplati na svoj korisnički nalog.
Prodavac uzima novac za iznos koji je igrač najavio i prodavac obavezno igraču izdaje i predaje potvrdu o uplati.
Na ovaj način korisnik je uspešno izvršio uplatu na svoj korisnički nalog na sajtu Top Bet i novac mu se istog momenta nalazi na računu i dostupan je za klađenje.
Minimalni i Maksimalni iznosi:
- Minimalni iznos depozita koji je moguće uplatiti na ovaj način je 50 RSD.
- Maksimalni iznos depozita koji je moguće uplatiti na ovaj način je 60.000 RSD.
- Na objektima Moj kiosk za sada nije moguće isplatiti sredstva sa korisničkog naloga.
UPLATA DEPOZITA PLATNIM KARTICAMA (VISA, MasterCard i Maestro)
U ime Top Bet d.o.o obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših klijenata. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo klijentima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Top Bet d.o.o odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Opšte odredbe
Opštim uslovima uplate na evidencioni račun učesnika u igrama na sreću putem platnih karica preko Interneta (u daljem tekstu: Opšti uslovi) utvrđuju se uslovi pod kojima zainteresovano lice (u daljem tekstu: Učesnik) može preko Interneta izvršiti uplatu na svoj korisnički račun (u daljem tekstu: korisnički račun) koji ima otvoren na Internet stranici kompanije “Top Bet” d.o.o. (u daljem tekstu: Top Bet), putem platnih kartica. Top Bet zadržava pravo da u skladu sa svojom poslovnom politikom odnosno izmenom ponude i / ili pozitivnih zakonskih propisa izvrši promenu ovih Opštih uslova, o čemu blagovremeno i na uobičajen način obaveštava Učesnika na svojoj internet stranici.
Način uplate
Učesnik vrši uplatu na korisnički račun putem platnih kartica. Plaćanje je omogućeno karticama VISA, MasterCard i Maestro.
Reklamacije
Učesnik sve reklamacije za izvršenu uplatu na korisnički račun može uputiti na broj Korisničkog servisa +381605559216 ili slanjem e-maila na support@topbet.rs (u daljem tekstu: Korisnički servis). Ako je Učesnik izvršio uplatu na korisniči račun i dobio potvrdnu poruku e-mailom, a iznos na evidencionom računu mu se nije uvećao, potrebno je da kontaktira Korisnički servis putem e-maila sa ID-jem transakcije kako bi mu se ručno uvećao iznos na korisničkom računu. Ukoliko je Učesnik izvršio uspešnu uplatu na svoj web račun i dobio potvrdnu poruku ili e-mail o uplati i iznos na korisničkom računu mu se uvećao, Top Bet ne može izvršiti povraćaj uplaćenih sredstava. Ukoliko dođe do prekida Internet konekcije tokom plaćanja, a Učesnik je dobio potvrdni e-mail o uspešnoj uplati i ne zna da li mu je iznos na korisničkom računu uvećan, potrebno je da kontaktira Korisnički servis. U slučaju neuspešne uplate ili iz bilo kog drugog razloga zasnovanog na zakonu ili pravilima igara i povraćaja sredstava Učesniku koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Top Bet je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC / MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev Top Bet-a obaviti povraćaj sredstava na račun Korisnika kartice.
Ograničenja odgovornost
Top Bet se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za štetu koja može nastati Učesniku i / ili trećim licima usled neautorizovanog ili neovlašćenog korišćenja platne kartice odnosno bilo koje zloupotrebe iste (ukradene platne kartice, korišćenje platne kartice bez znanja vlasnika iste i dr.) i u navedenom slučaju Top Bet d.o.o neće izvršiti povraćaj uplaćenih sredstava. Top Bet nije odgovoran za prekid internet konekcije ili nedostupnost procesora platnih kartica.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom uplate, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. U ime Top Bet-a obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših Učesnika u igrama na sreću (Kupaca / Korisnika). Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa e-mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima / kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Top Bet-a (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica. Za VISA-u, MasterCard i Maestro procesor je Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni sistemu Top Bet-a, pa samim tim Top Bet neće biti odgovoran za zloupotrebu istih.
Na sva pitanja koje nisu regulisana ovim Opštim uslovima uplate, supsidijarno se primenjuju Pravila o priređivanju posebnih igara na sreću preko sredstava elektronske komunikacije koja su objavljena na internet stranici Top Bet-a.
Iznos uplate
Uplata na internet nalog realizuje se isključivo u valuti Republike Srbije, odnosno u dinarima (RSD).
Minimalni i Maksimalni iznosi:
- Minimalni iznos depozita koji je moguće uplatiti na ovaj način je 500 RSD.
Neprihvaćene uplate
Ukoliko dođe do problema prilikom uplate sredstava na internet nalog, zamolićemo Vas da kontaktirate svoju banku, u kojoj je izdata kartica. Banka može odbiti transakciju iz nekog od navedenih razloga:
- Pogrešan datum validnosti kartice
- Pogrešan broj kartice
- Pogrešan CVV2 / CVC2 (poslednje tri cifre na kartici)
- Nedovoljno sredstava na kartici
Izvršenjem transakcije smatraće se da je korisnik upoznat sa Opštim uslovima uplate, prihvata ih i u potpunosti se slaže sa njima.
Da biste izvršili uplatu platnom karticom, potrebno je da se kao registrovan korisnik ulogujete na svoj nalog, odete na stranicu "Banka", zatim izaberete sekciju "Uplata" i prva stavka iz spiska načina plaćanja je "Uplata platnom karticom".
Kada izaberete način plaćanja platnom karticom, otvoriće vam se novi prozor gde je potrebno da unesete iznos koji želite da uplatite na svoj nalog. Minimalni iznos uplate je 500 RSD.
Kada unesete željeni iznos, potrebno je da štiklirate kvadratić "Slažem se sa uslovima korišćenja" i kliknete na dugme "Uplati".
Nakon ovog koraka sistem će Vas preusmeriti na prozor za plaćanje, koji izgleda ovako:
Potrebno je da unesete podatke sa svoje platne kartice u naznačena polja.
U polje „Broj kartice” unesite broj koji možete naći na prednjoj strani vaše kartice:
U polje CVV2/CVC2 unesite broj koji se nalazi na poleđini vaše kartice.
U polje “Datum isteka” unesite datum isteka kartice koji se nalazi na prednjoj strani:
Nakon što popunite sva polja ispravnim podacima, kliknite dugme „Plati”.
Vaš balans će biti uvećan za uplaćeni iznos. Transakcije možete pogledati i u okviru stranice "Banka". Za svaku uspešnu ili neuspešnu transkciju koju ste napravili dobićete mail sa detaljima na adresu sa kojom ste se registrovali na www.topbet.rs.
UPLATA DEPOZITA PUTEM E-BANKING-a i M-BANKING-a
Uplatu depozita na svoj korisnički nalog je moguće izvršiti putem E-banking i M-banking elektronskog bankarstva.
Sve što je potrebno da uradite je da se ulogujete na portal svoje banke za elektronska plaćanja ili ukoliko koristite aplikaciju na mobilnom telefonu, isto to možete učiniti. Nakon što odaberete opciju za plaćanje novog naloga, potrebno je da popunite sva odgovarajuća polja kako bi uspešno izvršili plaćanje na svoj korisnički nalog za klađenje na sajtu Top Bet. U nastavku su instrukcije za uplatu depozita.
Broj računa:
- Banca Intesa: 160-6000000072766-98
- Primalac: Top Bet d.o.o
- Svrha uplate: Uplata depozita za internet klađenje
- Poziv na broj: Vaš referentni broj naloga
Nakon što unesete željeni iznos sa kojim želite da dopunite Vaš korisnički nalog, uplata je uspešno izvršena.
UPLATA DEPOZITA OPŠTOM UPLATNICOM
Uplatu depozita na svoj korisnički nalog je moguće izvršiti u bilo kojoj Banci, ekspozituri Pošte Srbije ili na nekom drugom uplatnom mestu (menjačnice koje nude ovu vrstu usluge).
Sve što je potrebno da uradite je da popunite Nalog za uplatu (opšta uplatnica) kao na primeru ispod i predate je na šalter za plaćanje.
ISPLATA DOBITAKA IGRAČIMA
Član 6.
Isplatu dobitaka igrača moguće je izvršiti na sledeći način:
- Isplatom na tekući račun igrača koji se vodi u nekoj od banaka na području Republike Srbije;
- Isplatom na šalteru JP "Pošta Srbije".
Napomena: Da biste ispunili uslov za isplatu sredstava sa Korisničkog naloga, neophodno je da ste prethodno potvrdili svoj identitet (slika lične karte ili pasoša). Ukoliko niste, dobićete obaveštenje da je neophodno da to učinite, kao što je prikazano na slici ispod.
Potvrdu identiteta možete uraditi na svom Korisničkom nalogu, klikom na polje "Potvrda identiteta", kao što je prikazano na slici ispod.
ISPLATA NA TEKUĆI RAČUN IGRAČA KOJI SE VODI U NEKOJ OD BANAKA NA PODRUČJU REPUBLIKE SRBIJE
Sa računa korisničkog naloga učesnika mogu se isplatiti samo sredstva koja su raspoloživa za isplatu u dinarskoj vrednosti. Isplata se obavlja na zahtev učesnika sa njegovog korisničkog naloga na tekući račun učesnika. U slučaju isplate učesnika, isplata se vrši u roku od 72 sata od momenta podnošenja zahteva sa korisničkog naloga učesnika.
Ukoliko učesnik želi da mu se sredstva sa korisničkog naloga isplate na lični tekući račun, dužan je da pre podnošenja zahteva za isplatu u polju za registraciju na svom korisničkom nalogu unese tačan broj tekućeg računa na koji želi da mu isplata bude izvršena. Učesnici su dužni da u polju za registraciju unesu isključivo broj svog tekućeg računa, odnosno zabranjeno je unošenje tuđih brojeva tekućih računa.
Učesnik je dužan da na zahtev priređivača dostavi dokaz o vlasništvu tekućeg računa, a priređivač je ovlašćen da i na drugi način izvrši proveru poklapanja tekućeg računa i identiteta učesnika.
Priređivač ne snosi nikakvu odgovornost u slučaju greške učesnika prilikom unošenja broja tekućeg računa ili usled greške za koju je odgovorna banka preko koje se vrši prenos sredstava.
Učesnik može menjati tekući račun tokom važenja njegovog korisničkog naloga, ali će se isplata vršiti uvek na račun koji je naveden u polju za registraciju prilikom podnošenja zahteva za isplatu. Učesnik može imati svakog trenutka samo jedan aktivan tekući račun na koji će se vršiti prenos sredstava.
Od trenutka podnošenja zahteva učesnika za isplatu na njegov tekući račun, zahtevana sredstva za isplatu se rezervišu na korisničkom računu učesnika i tim sredstvima učesnik ne može raspolagati do trenutka izvršenja prenosa sredstava na njegov tekući račun. Prenos sredstava sa virtuelnog računa na tekući račun učesnika se izvršava trenutkom potvrde banke da je izvršen prenos sredstava.
Period rezervacije sredstava učesnika opisan u prethodnom stavu, odnosno period prenosa sredstava od podnošenja zahteva učesnika do realizacije prenosa na njegov tekući račun, zavisi isključivo od banke preko koje se vrši prenos sredstava i priređivač ne snosi nikakvu odgovornost za dužinu trajanja prenosa sredstava.
Podaci o tekućem računu učesnika služe isključivo za isplatu sredstava od dobitaka. Priređivač nema nikakvu mogućnost raspolaganja sredstvima na tekućem računu igrača.
Priređivač zadržava pravo ispravke finansijske transakcije isplaćenog dobitka na virtuelni račun Igrača ukoliko je isplata izvršena zbog tehničke greške ili pogrešno evidentiranog rezultata, te potom izvrši povrat pogrešno evidentiranih sredstava.
Minimalni i Maksimalni iznosi:
- Minimalni iznos depozita koji je moguće isplatiti na ovaj način je 500 RSD.
- Maksimalni iznos depozita koji je moguće isplatiti na ovaj način je 1.500.000 RSD po jednoj transakciji.
ISPLATA PUTEM JAVNOG PREDUZEĆA "Pošta Srbije" Beograd
VAŽNO OBAVEŠTENJE:
Novac sa korisničkog naloga može se isplatiti putem JP ’’Pošta Srbije’’. Napominjemo da je jako važno da proverite podatke vezane za adresu stanovanja. Na svom korisničkom nalogu je potrebno da odete na stranicu "Banka", zatim kliknete na polje "Isplata", pa odaberete "Pošta Srbije", kao što je prikazano na slikama ispod.
Zatim, neophodno je da unesete željeni iznos za isplatu i da kao način isplate sredstava izaberete polje "Pošta Srbije", kao što je prikazano na slici ispod.
Nakon što ste ispunili sve uslove za isplatu sredstava, na Vašu e-mail adresu će stići potvrda da ste uspešno zakazali isplatu sredstava putem JP "Pošta Srbije". Novac je moguće isplatiti na dva načina:
- Uputnica sa ličnim uručenjem primaocu;
- Uputnica sa povratnicom.
Primaocu se uputnica isplaćuje, po pravilu, na naznačenoj adresi. U slučaju da ne zatekne primaoca na adresi, isti se obaveštava Izveštajem o prispeću pošiljke, na osnovu kojeg primalac može podići novac istog dana, nakon razduženja uputnice sa dostave, u pošti navedenoj u izveštaju, a od narednog dana u bilo kojoj pošti.
Za uputnice sa iznosom preko propisanog limita za isplatu na adresi, Pošta Srbije ima obavezu da uruči obaveštenje primaocu na adresi na osnovu kojeg on može podići novac na šalteru bilo koje pošte, počev od dana prijema.
Rok za isplatu uputnice primaocu je 30 dana počev od narednog dana od dana njenog prijema.
Neisplaćene uputnice vraćaju se pošiljaocu iz sledećih razloga:
- Primalac odbija prijem;
- Primalac je preminuo;
- Nepotpuna adresa primaoca;
- Primalac je nepoznat na naznačenoj adresi;
- Primalac nije podigao novac u propisanom roku.
Minimalni i Maksimalni iznosi:
- Minimalni iznos depozita koji je moguće isplatiti na ovaj način je 1000 RSD.
- Maksimalni iznos depozita koji je moguće isplatiti na ovaj način je 100.000 RSD.
Postupak isplate :
- Pronađi u padajućem meniju najbližu PaySpot menjačnicu.
-
Zakaži isplatu
-
Pripremi svoj Transakcioni broj (TAN) i ličnu kartu ili pasoš. TAN se kreira nakon zakazivanja i odobravanja isplate i vidjiv je na korisničkoj platformi
-
Isplatu preuzmi u roku od 6 sati nakon odobrenja
-
Pokaži blagajniku TAN i identifikacioni dokument
-
Preuzmi svoj novac i isplatni list
*U slučaju tehničkih problema na isplatnom mestu, nastalih prilikom zakazivanja isplate dobitaka, biće poslato obaveštenje da isplata bude obavljena na drugom isplatnom mestu ili da obavljeno zakazivanje isplate kasnije na prvobitno odabranoj lokaciji.
- Minimalni iznos isplate je 1000 RSD.
- Maksimlani iznos isplate u toku jednog dana je 100.000 RSD.
- Na objektima PaySpot za sada nije moguće uplatiti sredstva na korisnički nalog.
Samoisključenje
Proveri raspoloživi iznos na svom nalogu i zatraži isplatu pre nego što podneseš zahtev za samoisključenje.
Za vreme trajanja samoisključenja, pristup tvom korisničkom nalogu, kao ni dalje uplate, neće biti moguće. Dobici iz igara uplaćeni pre, a ostvareni za vreme trajanja samoisključenja biće zabeleženi na tvom računu i biće ti omogućena isplata tih sredstava.